Skön helg

Ja då var det söndag kväll och nu har man laddat batterierna för en ny vecka full av studier och även bröllop!



För på fredag åker jag och Per till Varberg för att gå på våra vänners bröllop, ska bli mycket kul och mysigt att få en helg tillsammans.

Mamma och Roger kommer upp och passar Livia så hon kommer nog att bli ordentligt ompysslad och bortskämd!

Idag har jag dock känt mig lite krasslig men ska ta mig ett varmt bad och en alvedon och lägga mig i tid för imorgon kommer tjejligan och hämtar upp mig för ännu en spännande skoldag.

Avslutar med att visa er en fin blus som jag beställt



Ha en fin kväll♥

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Snygg blus! Älskar färgen =) Fin somrig bild också. Ha en toppenstart på veckan!

2010-09-06 @ 08:54:44
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Maria

Hoppas att du känner dig bättre i dag!

Blusen från Odd Molly är jätte fin. Vilken sajt har du beställt den från?



Kram KRam

2010-09-06 @ 20:34:11
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0