Måndag igen





Idag började jag min vecka med att läsa och jag kan nog påstå att näsan varit i böckerna hela dagen.

Men sen fick det bli en paus och då pratade jag med min vän Johanna för till slut blev det bara så tyst.

Jag är ju en social tösabit som älskar att träffa mina fina vänner och familj över en kopp kaffe och prata om livets stora och små frågor.

Har alltid tyckt om att diskutera saker vrida vända på saker man funderat på.

Har mött männinskor som bara rusar genom livet och som ständigt har bråttom.

De tycks aldrig stanna upp och reflektera över saker men det finns säkert en orsak till det också.....

Men som sagt plugg och sen kom skruttisen hem, så härligt. 

Man sitter och längtar efter henne,så skönt när hon kommer hem och springer fram och ger den allra goaste kram man kan tänka sig♥

 Livia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0