Livia Gralvik



Här kommer lite fakta om mig Livia bus♥



Namn: Livia Elsa Gralvik,namnet Elsa har jag fått av mammas mormor som var en fantastisk kvinna!



Ålder: 2 År min födelsedag är den 3 maj.


'
Bor: Karlskrona



Favortmat: Stuvade makaroner,pannkakor och ja korv är ju aldrig fel.



Mamma och jag brukar gå till korvgrillen ibland mums mums




Musiksmak: Älskar att sjunga och dansa gärna till Astrid Lindrens musik som Emil i Lönneberga



Favoritdjur: Farmor och Farfars hund Rocky och deras katt,brukar ge dem godis och leka med dem.Älskar alla djur om man säger så....



Docka: Har en favoritdocka som heter Lisa henne brukar jag köra runt med i min fina rosa dockvagn med blommor på som jag fått av min snälla mormor och Roger.



Annat: Jag är en tjej som älskar bus och lek och när mamma och pappa inte ser så hoppar jag gärna i deras säng.....men ibland undrar jag om de inte har ögon i nacken????



Innan jag ska sova brukar mamma och pappa läsa en saga för mig och just nu vill jag gärna sjunga innan jag somnar.



Ja det var lite om lilla mig puss kram på er♥



Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hon är bara för söt & fina namn :-)



Hoppas det är bra med er

Många kramar o sov sött

2010-09-23 @ 21:15:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Tänk vad Livia har växt, minns när vi började blogga med varandra o hon var en liten krabat!



Ha en härlig helg!

2010-09-24 @ 11:48:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0