Söndag kväll

Godkväll Alla♥



Hoppas er helg varit bra med familjen och vänner.

Jag skulle varit på tjejfest men kroppen sa stop för det.



Kunde inte prata i lördags kan ni tänka hur hemskt detta var inte prata jag ...haha,men förkylningen börjar bli bättre.

Men jag har haft det mysigt, bara tagit det lugn och läst en bra bok och druckit en massa te.

Vädret har ju varit sådär så det var skönt att kura ihop sig under filten.

Nu ska jag se Kalla Fakta och höra Emma berätta om hennes tragiska upplevelse när hon miste sina två fina barn.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Även här är det förkylt, grått väder och allmänt trist! Men just nu myser jag vid kaminen och läser bloggar!

Kram på dig!

2010-10-24 @ 21:07:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan riktigt känna paniken i dig när du inte kunde prata, din flabb som brukar kunna mala på i flera timmar, hihi!

Hoppas att du mår bättre idag vännen!

Många kramar

2010-10-24 @ 21:49:00
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0