Höstfin

Då var det onsdag och dagen har bestått av läsning och åter läsning.

Men jag har varit ute en liten runda och handlat hudvårdsprodukter ,man måste ha lite luft för jag blir helt mossig i huvudet av att sitta inne.

 Snart kan jag även börja träna för förkylningen är mycket bättre, så skönt. Mår inte bra om jag inte får min dagliga dos av träning.

Livia har som sagt fått en ny höstjacka och byxor och så här fin blev hon.



Frågade henne imorse när vi var på väg till förskolan om jag fick ta ett kort och javisst fick lilla mamma det♥

Min goa lilla skruttis♥

Ha nu en fortsatt fin dag

kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin hon är!! Hörs imorrn angående fredag! Många kramar till dig♥

2010-10-06 @ 17:27:39
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0