Fredagsmys

Hej nu är jag här igen.



Har inte orkat blogga så mycket för det har varit en tuff vecka.

Livia har varit inne på sjukhuset pga att hon inte syresatt tillräckligt.

Det beror på att hennes luftrör är lite trånga så hon fick lite luftvidgande och vi har nu medicin hemma.



Hon är rätt så pigg idag men hostar och rosslar fortfarande.

Men nu har vi fredagsmys med lite godis och Nicke Nyfiken och hon ser ut att trivas vår söta lilla tjej.

Jag har också åkt på en förkylning så det kommer att bli en lugn helg.

Men imorgon kommer mamma och det ska bli skönt att få sällskap för Per har åkt till Helsingborg på pingis tävlig med de äldre barnen som han är tränare för.

Så imorgon ska jag och mamma fixa lite med nya gardiner till vårt kök och blommor så det blir höstfint.



Ha en fin Fredag

Carpe Diem♥



Kommentarer
Postat av: jessi

jag förstår att du inte orkat blogga, så jobbigt när ens barn är sjukt. Bra att ni fått hjälp!



Många kramisar till er!

2010-10-03 @ 10:34:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0