Eksjö

Hej Alla♥



Ja då var det fredag igen, och nu har vi en skön helg framför oss med familjen och vännerna.

Den här helgen blir lite speciell för mig,för jag ska nämligen åka till min fina vän Tina i Eksjö i småland.

Vi träffades när vi var barnflickor i Stockholm ja det måste ha varit 95, och sen dess har vi haft kontakten och träffat varandra när vi haft möjlighet, men ibland händer det saker i ens liv som gör att det dröjer några år innan man ses.

Men nu hoppas jag att vi kommer att ses lite oftare och att hon kan komma till vår lilla stad och träffa vår sötis igen.

Det kommer att bli mycket prat om det som hänt under de senaste åren och jag ska ta med bilder från Stockholm och lite fester från ungdomens år ......

Önskar er alla en skön helg♥





Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad kul att träffa din vänn från förr.

Eksjö är en mysig stad.



Må väl sötis

Kramisar i massorn

2010-10-30 @ 18:21:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej vännen, ja visst blev helgen fin! Uppskattar så att du kom och att avståndet emellan oss kortats oerhört så nu kommer vi absolut ses oftare =) Du är en fin vän, är så glad att du finns kvar i mitt liv! Va rädd om dig/er och lycka till i veckan! Sköt om er! Kram från mig ♥♥♥

2010-10-31 @ 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0