Kalender

Ja då var det tisdag och jag har suttit skrivit hela dagen, men nu börjar jag se slutet och imorgon ska jag redovisa sen lägger vi detta bakom oss och tar tag i den nya kursen.....

Per och Livia har åkt ner till badhuset och lilla hemmafrun ska laga mat .......
Idag blir det en klassiker till kvällsmat nämligen köttförssås och pasta alltid gott tycker jag med lite riven parmesan.


Perlan Living har mycket fina saker och den här kalender skulle vara bra att ha för att hålla reda på allas tider och aktiviteter under månaden.

Det är vackra bilder som kommer från Isa Form som även gör underbara tavlor♥




Önskar er alla en fin kväll♥

Nu ska det lagas mat för jag är riktigt hungrig nu.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Robin

Slå en singnal för jag har en sådan kallender i mina jultidningar! :)

2010-11-02 @ 18:25:00
Postat av: Madde

Håller med att isas konst är så fin

2010-11-04 @ 21:28:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0