Mors Dag

Mors dag♥

Grattis lilla mamma ha en fin dag
Kramar till dig och du....ett fint paket väntar på dig!




Vi ses ju snart igen och då ska vi shoppa lite och fixa med båten så vi kan segla ihop i sommar.

Du och Roger jag Per & Livia.

Tänk tre veckor i skärgården kring Västervik och även några dagar på Öland, längtar så.

Sitter just nu och pluggar och det kommer att bli det hela dagen med undantag för en brunch med några vänner.

Nu vid lunch sen ska jag läsa läsa.......

Ja vad fick jag på min lilla dag?

Jo en bamsekram av min allra finaste lila tjej♥

Sen bjuder Livia mig på brunch♥



Ha en fin dag alla underbara mammor!

kramar♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Det låter som mysiga semesterplaner!

Oj ska du springa Göteborgsvarvet?! Imponerande!

Jag är nöjd den dagen jag klarar 5 km... : )



kram!

2010-05-30 @ 20:55:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka mysiga planer, att segla låter som total avkoppling :-)



sv: ja det är helt otroligt att de byggt kanalen för hand.



Ha en fin start på veckan,

kramar i massor

2010-05-31 @ 14:55:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0