Härlig helg

Då var det söndag och idag bär det hemmåt igen.



Vi har haft en mysig helg i skåne och igår träffade jag en vän från gymnasietiden.

Ett roligt möte och vi hade mycket roligt att prata om.

Både sådant som vi hittat på under gymnasietiden och det som hänt och händer nu i våra liv.

Idag ska vi grilla lite korv sen ska vi köra hem till Per igen.

Han har varit i det soliga Stockholm på SM i pingis.

Det kommer att bli en myskväll med lite god mat troligtvis tacos om jag känner oss två.....

Sen blir det träning och plugg imorgon.

Nu måste jag lägga in en hög växel inför min sista tenta sen är det sommatlov så härligt ska det bli.

Bara få var med familjen och segla i skärgården.

Ha nu en fin söndag alla♥



Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hoppas du haft sköna dagar med din syster!



Kramar Anna

2010-05-16 @ 18:52:38
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annette

Kvar i Skåne är en kaka och en boll..+

2010-05-17 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0