Fredagsmys

Go kväll Alla!

 Livia på sin nya cykel♥

Hoppas ni alla fått en fin dag och att solen lyst lite på er.

Min dag startade vid sex och klockan tio satt jag på en lång föreläsning i religion trodde mina ögon skulle gå ihop.

Vår föreläsare var duktig och söt men nej detta hjälpte inte fröken Angelica, jag var bara mossig i huvude och det blev lite fnitter i vår rad.

Ja som sagt när man är trött är de flesta småsakerna roliga som tex prasslande godispapper haha

Ikväll har vi varit på Sturkö hos Pers bror med familj.

Det blev hemmagjord pizza och ett glas vin så snart kommer jag mätt och belåten somna gott.

Ha det bra ses imorgon


kramar♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det där prasslandet...eller snarare smällande pappret (BOM) var ju höjdpunkten på hela föreläsningen!! Och en sak till....så du tyckte han var söt, hihi! Trevlig helg, plugga lugnt som vi säger! Kram

2010-05-29 @ 09:11:10
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0