Mysig helg

Hej Alla!

Hoppas ni haft en fin dag och vilat upp er inför kommande vecka.

Visst känner man nu att våren sakta börjar närma sig och snart är det påsk så mysigt.

Vår  helg har varit så bra, det blev en kul kväll igår med lyckad mat och roligt sällskap.

Idag har jag och Per tvättat bilen och på eftermiddagen var jag Livia hos Nina och Elsa.

Nu sak jag snart krypa upp i soffan med en kopp te och frukt.

Har inte ätiti en enda godisbit i helgen duktiga jag.

Kämpar på nu med de tio kilona som ska bort och jag är så taggad....

Ha det bra ♥

ps :Imorgon ska jag till tandläkaren HJÄLP är så rädd håll tummarna för mig.

kramar Angelica & Livia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0