Lördag

Hej Alla!   "En liten skruttis sommaren 08"

Idag känner jag mig inte riktigt bra.

Fick en hemsk huvudvärk igår och idag känns det som man blivit överkörd ....

Livia sover men när hon vaknar ska vi gå en liten runda så vi båda får in lite nytt syre i lungorna.

Var bjuden på en rolig fest ikväll, men det blir vila i soffan med mysbyxor istället för den glittriga blåsan ..trist!



Jag håller på Darin ikväll fast det blir nog jämt.

Det är ett bra fält med artister och många låtar växer för varje gång man lyssnar.

Nej nu ska jag kamma till mig innan skruttisen vaknar

Ha en finfin kväll

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Hoppas du mår bättre! Här är detLudvig som är febrig och krasslig...

Kram!

2010-03-13 @ 21:03:49
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0