Barbapappa

Hej Alla

Nu har jag varit på gymmet och fått ett träningsprogram och lite tips och råd om kost och träning.

Så nu är jag lite extra taggat inför att komma iform till sommaren.

Mådde så dåligt förra sommaren ville inte vara med på bild för jag kände mig som en elefant....

Så det vill jag inte uppleva utan nu är det bara kämpa på för att jag ska må bra och trivas med min lilla kropp igen som man ska vara rädd om!

Ska fortsätta skriva lite på ett arbete inför morgondagen och sen kommer en vän ikväll.

Funderar på att göra en god pastasallad till oss.

Jag har hittat så mycket fina saker till Livias rum bla en barbapappa saccosäck








Så här skulle jag gärna inreda kanske nästa barnkammare om det skulle bli så i framtiden♥

Ha nu en bra dag Alla

kramar Angelica & Livia

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Det behövs lite extra push för att skärpa sig ibland! : ) JAg behöver också ta tag i matbiten för att vilja gå i short/linne i sommar...



Kram!

2010-03-17 @ 12:20:25
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

Ibland behöver man en extra knuff för att komma igång ordentligt med träningen, Lycka till!

Finns jätte många fina barbapappa inrednings saker:-)



kram kram

2010-03-17 @ 16:24:31
URL: http://sagafia.se
Postat av: Annas inspiration

Vad härligt för dig att vara i gång :-)



Ha en bra dag

KRAAAAM

2010-03-18 @ 10:12:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, den där sängen ville jag verkligen ha till vår lilla bebis, men Pontus stoppade mig. Han tyckte att 7000 för en spjälsäng var lite för mycket. Jag förstår inte vad han menar... ;) Vi köpte en Stokke Sleepi på Blocket istället. Minst lika fin och till ett bättre pris.

Men än så länge har sängen inte provats. Bebisen vill helt enkelt inte komma ut =)

KRAM!

2010-03-19 @ 12:39:31
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan,

vart hittade du barbapapa saccosäcken?



mvh Hanna

2011-02-24 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0