Presenter

Hej Alla fina

Ja min födelsedag närmar sig och idag kom min vän Johanna med fina presenter och en god fika.

Vi hade en mysig stund och som vanligt pladdrar vi på om allt från barn och livets stora och små frågor.

Ikväll håller vi på att packa för imorgon åker vi till Åhus för att fortsätta fira min dag tillsammans med min fina familj. Vi ska äta rökt lax och  nypotatis och dricks ett glas vitt till det.

 Sen vet jag inte vad som händer man vet aldrig vad de hittat på.....

Här är kort på presenterna som jag fick och bild på min nya vaxduk som jag berättade om



Fick ett par fina öronhängen snyggt till en enkel topp och jeans härliga färger.


Sen fick jag ett tufft armband och äkta Wedding Chocolate kan vi ju smaska på nu när vi missar bröllopet♥



Här är en bild på duken blev nöjd härligt med lite färger och bra när man har mycket vitt som bas i övrig inredning.

kramar på er alla♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta du, det var inte så mycket, men dagen var mycket trevlig! Ni kommer få det så bra i London, och mumsa på chokladen! Tack för idag! Kramar

2010-06-15 @ 19:59:09
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Grattis till dig, hoppas du får sköna dagar i Åhus!

Kram!

2010-06-15 @ 22:02:37
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vad skoj med finfina presenter!



ha en mysig tripp till Åhus,

kramisar!

2010-06-15 @ 23:11:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0