Mamma

Idag har lilla mamma varit här och vi har haft en mysig dag.♥

 Livia och mamma maj 08

Som vanligt blev det shopping eftersom vi har svart bälte i det.......

Jag köpte en fin sommarklänning


Mamma inhandlade en flytväst, bikini och lite annat smått & gott.

Sen var i lekparken med Livia och hon gungade och lekte en lång stund innan det var tid för lunch.

Jag och mamma tog en toast och sallad Livia fick pannkakor med jordgubbssylt och glass och som ni förstår så hade hon inga problem med att få ner dem.

Idag var vi också med Livia hos frisören de hade tid direkt så det var bara för Livia att sätta sig i stolen och han klippte och hon satt helt stilla haha det såg så roligt ut



Mamma tog en bild som jag hoppas kunna lägga upp lite senare här.

Har nog aldrig sett en frisör klippa så snabbt och jag måste erkänna att jag fick lite ont i magen när jag

såg den här något större och mörkhåriga man som skulle klippa tänkte nej hjälp nu försvinner alla hennes lockar haha

Men det blev bra och han var så trevlig och det gick som sagt snabbt och lätt han hade själv fem barn så han visste vad han gjorde.

Imorgon blir det lunch med Johanna och sen ska jag och Jessica träna sen är det fredagsmys för hela slanten.

Ha en fin kväll

kramar

Ps:Såg filmen Sex in the City igår och den var kanonbra och kvällen var mysig igår tack tjejer för en kul kväll♥




Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad mysigt ni verkar haft, snygg klänning du köpt! Jag klippte Ludvig lite grann i förrgår, vill behålla hans lockar men måste klippa bort det slitna ibland!



kramar till er!

2010-06-12 @ 14:19:30
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0