Lördagskväll

Hej på er♥



Ja då var det lördagskväll och vi har kommit hem från Arvids treårs kalas.

Livia har haft en kul kväll med alla barn och de hoppde på Arvids stutsmatta som han fick i present.

Vi har också varit ute på fäjö och Livia lekte med sin kusin Fiva och efter bus och lek blev det nygräddade våfflor med jordgubbssylt och grädde.

Ikväll blir det en lugn kväll framför tvn och jag ska ta mig ett glas rött vin och koppla av en stund.

Imorgon kommer mamma och Roger och hjälper oss med båten och sen tänkte jag pyssla om min lilla balkong och köpa några blommor och sen vill jag ha en vaxduk till vårt bord i tv rummet.

Gärna något sommrigt så det får bli en liten runda till Åhlens tror jag.



Önskar er alla en fin kväll

kramar Angelica & Livia
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som att ni har en riktigt mysig helg!! Kramar

2010-06-13 @ 10:41:54
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: jessi

Livia har blivit så stor! Roligt att följa barn här i bloggarna, se utvecklingen!



blommiga vaxdukar påminner mig om min mormor som alltid hade en på sitt köksbord. Just det köksbordet o stolarna ska vi ha i nya huset o gissa vad, såklart jag ska ha en vaxduk, funderar på marimekkos!



kramis

2010-06-13 @ 18:48:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0