London

Hej på er alla!



Vi har haft det så bra och det var underbart att se allt fint i London.

En mycket speciell stad med vackra byggnader och en otrolig puls men som man brukar säga....
Borta bra men hemma bäst

Vi var och såg två musikaler Mama Mia och Lejon Kungen och den sistnämda var helt otroligt bra.

Jag tycker alltid att det är svårt att beskriva det man upplevt man måste själv varit där så man känner känslan.





Måste säga att de här var nog de vackraste hästarna jag någonsin sett de var kolsvarta och deras päls hihi säger man så glänste.







Det var några kort från vår mysiga resa ska visa fler en annan dag tid att äta och sen ska jag på Styrelsemöte...mycket spännande känner jag........

kramar och ha en fin dag







Carpe Diem♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin Angelica, lätt den hetaste morsan i stan! Kramar

2010-06-21 @ 18:36:54
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: jessi

underbart för er med London! Jag kan aldrig få nog av den staden, är helt ljuvlig! Mamma mia har jag sett men inte lejonkungen. tack för tipset den ska jag se nästa gång!



KRAMIS

2010-06-22 @ 13:13:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0