Födelsedag

Idag blir jag 35 år och det känns härligt är så tacksamt för allt som jag har.



Är i Åhus och firar med min familj och idag har vi druckit champagen ätit jordgubbar och jag fick en fantastiskt snygg ring av Efva Attling i silver







Mamma och Roger bjöd på champagen jordgubbar och melon när vi kom.

Hon hade dukat så fint min finaste lilla mamma♥



Nu ska vi snart äta rökt lax och nypotatis och ta ett glas vitt till det.

Visar flera kort efter helgen då vi kommer hem från vår resa.

Önskar er alla en fin vecka och njut av det vackra bröllopet på lördag då vår vackra kronprinsessa får sin prins.

Carpe Diem



Min allra vackraste lilla prinsessa♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt ni har det, och bättre blir det! Fin ringen var! Många kramar

2010-06-16 @ 22:16:58
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis Angelica! Hoppas att ni har det bra i London!! Kram

2010-06-17 @ 20:56:25
Postat av: jessi

Stort Grattis på din födelsedag! Fin ring har du också fått, det är du värd! Hurra för dig!



KRAM

2010-06-18 @ 13:19:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0