Sommarbilder från Varberg

 Per & Livia vid Varbergs fästning

 Gäststugan som vi sov i



 Vår söta skrutt♥



Hej Alla!

Det här var lite bilder från våra dagar i Varberg.

Vi var hos våra fina vänner Jessica och Fredrik och deras två barn.

Vi hade några mysiga dagar med sol bad grillning och barnen lekte och hade kul.

Måste säga att jag inte skriver varje dag nu för jag vill njuta så mycket jag kan av sommaren och

hinner inte sitta så mycket vid datorn.

Men det är så kul att ni tittar in hos mig och jag tittar in hos er också ibland och ser hur ni har det!

Ha det fint och njut av solen den ska stanna ett bra tag till.

Imorgon ska vi putsa och städa båten för snart bär det av på segelsemester till Öland och sen till

Västerviks skärgård.

 Fredrik & Jessica





Njut av Sommaren♥
Kramar Angelica & Livia



Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Mysigt det ser ut i Varberg! Är lite sugen på det spa som finns där...



Kramar, njut av sommaren!

2010-07-01 @ 21:34:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad mysigt det ser ut!

Älskar västkusten, kanske inte så konstigt när jag själv bor i Halmstad, HiHi!



Kram kram

2010-07-02 @ 10:56:24
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0