Öland

Hej Alla♥


Vi är nu på Öland och njuter av sol bad och god mat.

Har haft fyra härliga dagar på havet och i morgon ska vi segla vidare till borgholm.

Ikväll var Pers föräldrar och tittade till oss, vi grillade lite och hade en mysig kväll.

Jag kommer inte att blogga varje dag men jag tittar in lite då och då för att berätta om vår lilla segelsemester.

Hoppas ni alla har det bra och att ni får en fin semester.

Nu ska jag krypa till kojs för imorgon seglar vi vidare och jag ska även träna hade jag tänkt.

Har kommit igång bra med löpning och styrketräning.

Kör mage och armhävningar så lite stark kommer man kansk att bli.....


Sov Gott

kramiz♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Öland som är så vackert, kanon väder har ni också haft!



KRAMISAR

2010-07-11 @ 19:56:34
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen!!! Nu är vi hemma igen efter en skön semester, längtar redan tills ni kommer hem och vi kan träffas och fika och tjata sönder några timmar! Hoppas ni har det skönt på semestern! Kramar från mig och magen♥

2010-07-11 @ 21:20:44
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0