Höstkläder

Hej på er alla!

Ja sommaren har kommit av sig lite och idag har det regnat men till helgen kommer säkert solen.

Har roat mig lite med att titta i den nya H&M katalogen och jag hittade mycket fint till mig och Livia.









Ja som sagt jag kommer nog att handla endel fina saker från katalogen mycket snyggt mode för en students lilla plånbok.....

Idag har vi varit ute hos några vänner i Nättraby och vi trotsade vädret och grillade lax mycket gott.

Imorgon kommer en fin vän till mig från Malmö så snart är det tid att krypa till kojs.

Sov gott Alla♥

Kommentarer
Postat av: Stine

tack så mycket :)



ja har beställt massa ifrån hm fanns massa fint nu ju :)

2010-07-28 @ 22:31:20
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: jessi

Ja det är riktigt billigt med vissa plagg från HM, kul!

ha en toppendag med din fina vän!



KRAM

2010-07-29 @ 12:14:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0