Fredag

Hej Fina♥



Hoppas ni alla har en bra dag.

Jag har som sagt en vän från Malmö på besök och igår var vi på tjejmiddag mycket revligt tack Nina!

Idag har vi gått på stan och tittat in det nya höstmodet och ja det fanns mycket snyggt men just nu är jag på jakt efter en klänning till bröllopet i september.

Kanske det blir något champagnefärgat.

Ska till Malmö i augusti och springa IForm loppet så då tänkte jag stanna kvar en dag och shoppa lite.

Ikväll ska vi grilla kyckling och göra rödbetor i ugnen med getost på ska bli gott.

Ha en fin mysfredag

kramar Angelica & Livia♥


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag har inte kollat efter höstkläder (mer än i tidningar) ännu, har bara köpt ett par jeans för att vara lite förberedd på kyligare väder.. Var en sväng i stan på Viva, dåligt matutbud i år tyvärr!

Kram på er!

2010-07-30 @ 21:00:56
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag har inte varit i klädbutikerna under hela semestern, kan tänka mig att det har kommit mkt fin nu! Blir väl sugen nästa vecka när börjar jobba igen.



Ha det så gott! Mysigt med tjejmiddag.

2010-07-31 @ 08:23:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0