Träning

Hej Vänner!

Igår var jag på spinning med en vän som heter Johanna.
Det var så jäkla kul men jobbigt.

Jag har alltid gillat att träna i grupp.

 Man peppar varandra och det är härligt att lyssna på det pumpande musiken en mental träningsstund där man får ny energi.

Allt det där kanske jobbiga och stressiga bara försvinner.
Som sagt mår mycket bättre när jag får träna så i morgon blir det pump.

Livia sover gott.

 En glad Livia ca 6 månader♥

Hon har haft en bra dag med förskola och fick även följa med Per på pingis träning.
 Han tränar barn i pingis två gånger i veckan.

Idag har jag också lärt mig att hantera en persons klumpiga kommentar.

Jag trivs med Livias förskola men ibland är nog inte alla pedagoger medvetna hur de säger saker som faktiskt såra en.

Men en dag står jag där själv med föräldrar och jag ska tänka på hur jag säger saker.

 Viktigt att visa respekt och hänsyn att vara lite smidig och inte klampa på......

Så nu lämnar vi det och tar nya tag.

Hoppas ni alla får en fin kväll

kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0