Mysdag med Livia

Idag har jag och Livia en mysdag♥

Inga skolarbeten utan bara umgås och busa så härligt mysigt.

Ja tentan vet jag inte vad jag ska säga om. Lite klurigt och vi får se om två veckor så nu lägger jag det åt sidan.

Nu är det ju en ny kurs ska bli spännande.

Livia sover nu och jag passar på att slappa lite här i soffan.

Har satt upp en lampa i Livias rum...


Det blev den här.

Så nu har vi ingen lampa i vårt sovrum haha

Men den passade så bra hos Livia ska hitta lite fina tavlor också hoppas finna något fint på min favoritbutik Mairo i
Ronneby.

De har mycket fina saker till barnrummet  kanske den här fina kudden med Zoo motivet.....

Hoppas ni alla får en fin lördag.

Var rädda om varandra
kramar
 Min finaste allra finaste lilla tjej♥

ps Skickar också en liten hälsning till Mamma & Roger som nu reser runt i Thailand kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0