Lampa till Livias rum

Godmorgon på er alla♥

 "Bild på vårt sovrum".......

Jag har nu börjat läsa in för morgondagen tenta och Livia har nu gått till förskolan.

Hon trivs så bra där och har vekligen funnit sin plats där och känner sig trygg

Jag håller på att leta efter en lampa till Livia rum.

Den här har vi i vårt sovrum kanske man skulle ha en sådan hos Livia också prisvärd och klassiskt snygg men kanske trist att ha en likadan i hennes rum?


Kanske någon av er som läser min lilla blogg har något tips på en fin lampaffär eller internet butik?
 
Kram på er alla och ha en fin torsdag!

 Carpe Diem♥








Kommentarer
Postat av: jose

Så snygg lampa du har hittat :) Det kommer gå kanon på tentan imorgon!! :) Syns ju på måndag.. kramar Josse.

2010-01-14 @ 09:42:15
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Johanna

Ja, jag vet. Hon har gått tillsammans med Siv och dom, hon fick ditt och mitt nummer vad bra att hon redan hört av sig. Jag vet inte om det är fler, men 4 stycken blir ju bra iallafall i samma bil. Vi får väl höras sen om vem som ska börja och sådär. Kram

2010-01-14 @ 19:45:43
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Maria

Skönt att lill tjejen trivs bra på förskolan!

Vi har haft en tuff period med Saga på dagis, men nu är hon inne i en jätte bra period:-)

Lampan är jätte snygg.

Lycka till med tentan i morgon!



Kram Kram

2010-01-14 @ 20:47:58
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0