Fredag

Hej mina vänner!

Hoppas ni haft en bra dag trots snö och kyla.

Idag bet det verkligen i kinderna men rätt så härligt och solen var framme.

Livia har varit på förskolan och jag har pluggat och tvättat lite.

Per kommer hem lite senare ikväll så jag får roa mig med att lägga in tvätt och småpyssla lite.

Vår tv har lagt av inget ljud så det e ju lite trist men kanske det kan bli en platt tv?

I morgon kommer mamma och Roger.

Vi har inte träffats på nästan en månad så jag längtar till vi ses och Livia pratar mycket om mormor och Roger!
 
Fick hem lite fina kläder till Livia idag.

En fin mysdress och t-shirt och nattlinnen.

   



Ha en bra kväll var rädda om varandra♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Ha det så bra med familjen , mysigt att få träffas!



kanske dags för ny tv om ljudet lagt av.. hihihii.. vi har ingen platt-tv heller! trodde vi var de enda i vårt avlånga land som hade tjock-tv kvar!



KRAM

2010-01-30 @ 15:01:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vi måste också köpta tv, har en gammal tjock där ljudet försvinner ibland! : )



Mysigt med familjebesök - kram!

2010-01-30 @ 20:40:34
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0