En Vit torsdag

Godmorgon!

Oj vad mycket snö det kommit helt otroligt.

Det var längesen man fick uppleva så här mycket snö!

Idag ska Livia till förskolan.

Per är i Stockholm på en stor träff där lärare  träffas för utbildning och föreläsning.
Han ska även göra reklam för sin utbildning. 

Han är kordinator och lärare på en matte spetsutbildning här i Karlskrona.
 Han arbetar även på Högskolan inom
Mattematik och fysik....inte mina ämnen om man säger så....
Hoppas han får en fin dag i Stockholm.

Igår var jag på stan med en vän som heter Johanna vi hade en mysig dag och gick tittade lite i affärer.

Köpte mig ett par snygga gympaskor.
Även en fin klänning till Livia♥    



Hon blev så glad när hon fick på sig den lilla skruttisen.

Livia gillar nog hästar inte bra med tanke på att jag inte är vän med de här djuren.
Fina på avstånd men oj så stora haha.....


Ha en fin dag kramar!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Usch för all denna snö :-(



ha en bra torsdag

KRAM

2010-01-28 @ 13:20:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Det är verkligen mycket snö nu, igår var det riktigt busväder!



kram!

2010-01-28 @ 21:00:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag har alltid sagt att hon är lik moster!!! Hon kan mätta sitt hästintresse hos mig:)

2010-01-28 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0