December

Godkväll alla♥

Här kommer lite bilder från vår nyårsafton hos våra vänner Daniel & Hanna och deras söta barn Maja och Olle

Livia fastande för Maja som är ca 4 månader äldre än Livia.

De var så söta ihop och Liva frågar mycket efter henne,hoppas vi ses snart igen.

 Maja  Per och Hanna fixar mat till barnen

 Nyårsdukningen klar barnen sover och vi kan njuta av den fina middagen
 Per♥  Per och värdinnan Hanna  Herrn i huset,Daniel
 Hanna & Livia nyårsdagen då vi alla var lite trötta..... Maja

 Våra vänner Fredrik & Jessica från Karlskrona  Deras lilla tjej Astrid

Jag fick ingen bild på Olle och Arvid de sprang runt och busade och lekte så det var svårt att få dem på bild hihi

Som sagt en härlig kväll med fina vänner
ps: jag tog kort under kvällen och fastade inte på en enda bild...........

kramar sov gott



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi det brukar lätt bli så att man mest fotar alla andra och sen inget på sig själv! Kramar

2010-01-04 @ 21:34:18
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Verkar ha varit en trevlig kväll!



Samma här, jag tar bilder men ingen tar bilder på mig... Får nog be att andra tar lite bilder på mig, och inte minst på mig och Ludvig tillsammans!



Kram!

2010-01-05 @ 21:48:22
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Mysigt att fira med goda vänner! Kul för Livia att hon har fått en bra kompis i Maja, viktigt med relationer i tidig ålder!



kram

2010-01-06 @ 10:20:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0