Måndag

Hej Alla

Idag har jag varit i skolan och haft ett seminarium. Det gick bra och min lilla fina grupp jobbade effektivt.....Nu är det bara en tenta som ska bankas in tills torsdag och det känns ju sådär kul.

Men vem har sagt att det ska vara lätt. Jag gör nu en resa på tre halv år i skolans värld och jag kommer att mötas av både bra och lite tuffare stunder.

Men jag vet att jag kommer i mål så småningom  för jag är rätt så envis något som min lilla skrutt har fått en dos av märker jag. Det är mycket NEJ just nu haha

Måste visa er min fina nyinköpta radio

Det blev den vita om ni inte redan hade gissat det!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen läsa lite innan det är tid för lite skönhetssömn

kramar♥


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Ja, det går upp och ner, ibland känns det bara motigt, men sedan är det plötsligt kul igen!



Vilken present du fick, resa till London! Blir lite avundsjuk! : ) Kram!

2010-02-16 @ 10:26:40
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Nu har du lika dan som oss:)

2010-02-16 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0