Träning

Hej Alla
Ja vad ska jag säga om den här dagen...
Den började tidigt redan vid kvart över sex på morgonen körde bilen mot Kalmar.
Jag satt i tre timmar med tentan och hur gick det?

Ja jag blev lite besviken eftersom jag suttit kämpat med forntiden och allt som hände då men inte en enda fråga jag blev nästan tokig.

Nej det var mest källkritik och man skulle sätta in olika saker från förhistorisk tid i olika daterings metoder.

Ja jag hoppas jag fixade det får se om två veckor så nu får man släppa det och kämpa vidare.

Vi tog en liten sväng till Ikea och åt lite välbehövlig lunch.
Jag köpte en snygg tvättkorg.


Det är riktigt fint i klädkammaren nu.

Har snygga boxar i vitt så det är ordning och reda precis som jag vill ha det♥

Har varit på step styrka ikväll,det var mycket jobbigt. Men idag lyckade jag få ihop armar och ben, de sammarbetade mycket bra ikväll.

Kram och ha en fin kväll.

Angelica


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Hur funkar det att plugga i Kalmar, med pendlándet menar jag? Är det inte jobbigt att köra/åka dit?



Hoppas tentan gick bra - kram"!

2010-02-19 @ 11:00:07
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Hoppas tentan gick bra. det är ju så svårt ibland o veta vad man ska plugga på men jag håller tummarna!



Hoppas ni får en mysig helg, trots snöoväder.



KRAM

2010-02-20 @ 14:40:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0