Tisdag

Hej Alla finisar♥

 

Livia älskar att kasta sig i snön



Ja vad ska man säga snö snö snö vill bara att den ska försvinna. Vill ha sol och se gräset-
Dra på mig en snygg vårjacka med en top och slina jeans till mina ballerinaskor.

Ja jag är inte den enda som längtar men våren kommer det vet jag ju med säkerthet vi får bara ha lite tålamod fram tills dess.

Idag ska jag Livia gå på sångstund så snart får jag fixa till mig. Har suttit med lite skolarbete men snart är det paus.

Ikväll blir det spinning med fina Johanna. Brukar vara grymt jobbigt men kul att pressa kroppen lite extra man klarar så mycket mera än man tror.

Kämpar ju med lite extra kilon men bantar inte avskyr det ordet.
Men tänker på vad jag stoppar i mig men visst på fredagen köper jag mig lite smågodis. Vill hitta en balans med kosten och träningen så man alltid kan leva efter detta.

Tror många gör det felet att de ska ändra på allt på en gång och har för höga mål och tröttnar efter ett tag.
Det gäller nog att finna en balans som man kan hantera och leva efter för det är ju en livsstil som varje individ måste finna.

Just nu tränar jag spinning, step styrka och zumba. Men skulle vilja prova på yoga lite längre fram men just nu vill jag bara jobba med konditionen.

Ha en fin dag alla
kramar Angelica & Livia

 

Bild från helgen. Livia kollar in kaninerna.

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej svjes!



Tack för snälla ord,

du verkar själv vara en mycket go person :-)



Ja vad underbart att trippa runt i ballerinas.



Wow vad du tränar, önskar jag var lika duktig.

ha en bra dag



Kram Anna

2010-02-23 @ 12:21:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad söt du är, tränar du med "fina Johanna", hihi. Mycket klokt, banta är ett hemskt ord, jag tror som du att alla letar efter en kvick-fix, men det håller aldrig. Du är duktig! Ses ikväll....kramar

2010-02-23 @ 12:53:43
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vad roligt att ha någon å träna med, skulle jag också behöva ha för att komma i väg.



Ha en fortsatt bra dag.



Kram Kram

2010-02-23 @ 13:09:17
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0