Förkyld

Hej alla fina bloggisar och vänner!

 Vår glada lilla skrutt hösten 08♥

Idag åkte vi upp till skolan tidigt klockan var bara halv sju då vi körde upp mot Kalmar.

Sitter nu och snörvlar så trist jag skulle ju köra step ikväll.

 Men får vara förnuftig och bli hemma så kroppen blir bra igen.

Ska hämta Livia på förskolan sen blir det lite handling av mat och en tur till lekparken.

Solen lyser nu så man får gå ut och få sin dos av solen och det kan behövas!

Jag har beställt jackan som jag visade er igår.

Den finns på H&M och kostade bara 399 ett kanonpris.



Per sa till mig igår att han inte förstod varför jag älskade märkeskläder och lyx haha men vem gör inte det.....

 Men jag handlar gärna på H&M och andra billigare butiker.

Men visst är det undrbart med Odd Molly och min fina Gant morgonrock......

kramar♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Men det är härligt att kunna unna sig lite märkeskläder och lyx ibland speciellt Odd Molly som har så otroligt fina kläder. Men som sagt H&M har riktigt bra basplagg och fina grejer ibland :)



Krya på dig :)

2010-02-04 @ 14:37:27
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag blandar gärna Odd Molly med billigare plagg, men har slutat (nja, nästan...) köpa en massa billiga toppar tex. som man tröttnar på snabbt. Lägger hellre ihop de pengarna och köper en OM-topp som jag verkligen uppskattar!



Kram!

2010-02-04 @ 15:19:53
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0