Body Shop

Hej på er alla♥



Idag har vi haft träff i vår lilla studiegrupp.

Jag läser nu historia och ska göra ett arbete inom det här området.

Det handlar om 1800 -1900 tals historia mycket intressant och vi ska titta utifrån ett lokalt perspektiv.

 Så vi tittar på Karlskrona och jag bor ju i en stad med en massa historia. Det finns så mycket bevarat i den här staden

Gick även en tur på stan efter min synundersökning.

Har köpt ett par fina svarta bågar och fina glas som gick loss på 3500, ja så är det när man är typ halvt blind......

Men hamnade även på Body Shop min favorit kosmetik affär. De har fantastiskt bra produkter som både är bra för miljön och den lilla kroppen.

Fick med mig en underbar kroppsbutter med en doft av mango.

Man får dofta lite vår och drömma sig bort medan all snö smälter bort för som sagt det tar nog en stund.....


God Natt♥

Ikväll lägger jag mig tidigt för imorgon är det skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0