År 2010

Ja då har ännu ett år gått och jag har samlat på mig många fina minnen som jag kan plocka fram och glädjas av.

Tänkte berätta om några fina saker som hände under 2010

   

  
Tänker på vår underbara sommar med härlig segling i Västerviks skärgård och bad,grillning med vänner och familj♥

Det här året
blev också lite extra speciellt då min fina sambo gick ner på knä och friade till mig i Hyde Park London då jag firade min 35 års dag
  
Nu sitter den här vackra ringen på mitt finger♥

Ikväll
 ska vi fira in det nya året med några fina vänner i Karlskrona

Jag önskar er alla ett

Gott Nytt År!

Kramar Angelica & Livia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, jag blir alldeles glad i hjärtat när jag tänker på den gången du satt här och knep i flera timmar innan du äntligen fnissade fram att ni förlovat er!

Många kramar♥

GOTT NYTT ÅR!

2010-12-31 @ 16:08:56
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0