Teater

Idag har jag och Livia varit i Wämöparken och lekt.



Sen avslutade vi med en nybakt våffla, saft och en kopp kaffe till lilla mamma.

Livia sover nu och lite senare kommer min vän Johanna och fikar med oss och som vanligt har vi en massa att prata om.......

Livia älskar Emil och Pippi och tänkte därför passa på att gå på teater med henne ikväll och se sommarens föreställning om Emil,ska bli mysigt och jag hoppas att min lilla skrutt kan sitta still....

Hoppas ni alla får en fin dag och jag avslutar med lite kort från sommarens segling som var så underbar!



 
Livia sitter på en klippa vid Västerviks skärgård och äter jordgubbar som hon bara älskar







Grillning med ett gäng fina vänner på Öland närmare bestämt sandvik!




Grillning i Karlskronas skärgård

kram på er alla ha en fin dag♥


Kommentarer
Postat av: Nina

jätte mysiga bilder!

2010-08-06 @ 13:09:04
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0