Möhippa

Hej Alla!



Hoppas ni haft en fin dag och fått lite ny energi till den nya veckan som vi har framför oss.

Igår hade vi en så kul möhippa för min vän Jessica.

Det blev bla,målning ,thai Boxing och lite ost vin i vår segelbåt.

Sen gick vi till Nivå i Karlskrona och åt oxfile med friterad färskpotatis med rödvinssås mycket gott.

Till det blev det cocktail och vin,det var längesen som jag drack så många fina och goda drinkar.

Tacka alla för en härlig kväll!

Nu ska vi snart sätta oss ner för att se ännu ett avsnitt av min favorit,Mordkommissionen





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt att det blev en lyckad möhippa!!! Jag hör av mig i veckan, imorrn jobbar jag men sen ledigt, jippie hoppas du är sugen på en dejt då! Kramis och ha en skön kväll med snygg-dansken!

2010-08-15 @ 21:33:33
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt med en lyckad möhippa!!

önskar er en fin start på veckan.



Kram Kram

2010-08-16 @ 13:44:16
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0