Lärare

Tisdag kväll och jag sitter och läser inför morgondagens föreläsning.

Ska bli kul, det är verkligen en spännande kurs och jag har fått tillbaka glöden känner jag.

Jag läser på Linneuniversitetet i Kalmar och jag ska bli lärare när jag blir stor....

Ska arbeta med de yngre barnen, förskola till årskurs 6, så jag får verkligen en bred utbildning.

Men mitt mål kommer till slut att vara specialpedagog,vill handleda arbetslag och hjälpa de som inte har lika lätt för att knäcka läskoden och mattematiken.

Så nu sitter jag och läser in en text om självbild, motivation och dyselexi men tänkte att jag fick titta in här en kort stund och skriva till er.



Vill avsluta dagens bloggstund med att visa er den här fina koftan som snart kommer hem till min garderob.
Snygg till jeans ....

kram Angelica & Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0