Fredagsmys

Sen börjar den nya kursen på måndag och det ser jag verkligen framemot.

Livia och Per badar och när vår skruttis somnat ska vi göra lite god mat och softa lite framför tvn.



Jag och Livia var en liten runda på stan efter att jag hämtat hene på dagis.
Ja då var fredagen här och imorgon ska jag upp och få min tenta avklarad ska bli så skönt.


Det blev lite preseninköp och en glass till Livia en mysig eftermiddag.

Var inne på Åhlens och man blev sugen på att köpa lite nya handukar och gardiner för nu är det dags för att göra om lite härhemma.

Ska ha nya gardiner och krukor i köket och ett par hylllor.

Vill även ha en snygg bricka och den här skulle kanske få flytta in hos oss.

Skulle vara snygg på de nya hyllorna....



Älskar det här elefant motivet som även finns som kuddfodral och det skulle vara snyggt i vår soffa.

Önskar er alla en fin helg

kramar♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Var också inne i stan i går och det fanns så mycket fint! Både kläder och inredning vill man förnya nu mot hösten,

Kram!

2010-08-28 @ 21:32:19
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0