Regniga lördag

Idag regnar det i Karlskrona, och det är ett sånt väder då man får vara inne och mysa och koppla av!

Vi tog en liten promenad innan Livia skulle sova och nu sitter jag och Per framför en varsin dator och surfar,dock i samma rum.

Kristina från Duvemåla hörs i bakgrunden,skulle så gärna vilja se den musikalen.
Hoppas de sätter upp den igen inom en snar framtid. Lyssnar nu på "Du måste finnas jag vore ingenting om du inte fanns........." en fantastisk bra låt låt som berör mig.Man ryser när man hör Helen Sjöholm sjunga den.
Sen sjunger ju den söta Peter Jöback han har röst av guld,sen drunknar man ju i hans bruna ögon......

Vi ska in till lägenheten lite senare och se hur badrummet ser ut,väggarna ska vara klara nu och golvet läggs på måndag. Längtar tills jag får fylla upp badkaret och tända ljus och krypa ner bland alla bubblor som bildats av badskummet.

Hoppas ni alla mår bra och att ni också har en bra helg.
Var rädda om varandra

kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0