Plugg

 Hej Alla!
 
 Det är nu söndag eftermiddag och jag har suttit och pluggat några timmar.

 Är inte riktigt klar men börjar se slutet av all litteratur som ska vara inläst inför morgondagen.

 Tog en liten paus och åt nygräddade pannkakor med äppelpaj till efterrätt.

 Som pers mamma hade gjort ,riktigt gott!
 
Livia leker med sina kusiner där nere ,jag hör hur hon skrattar och busar med dem
min lilla skruttis ♥  



Här är en bild från sommarens segelsemester,Livia sitter njuter av den mjuka sanden.

Hoppas ni alla får en skön söndag,ska nu fortsätta läsa så jag sen kan leka med vår fina tjej.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Detsamma vännen! Vi måste ta och ses snaaart igen! :)

2009-09-06 @ 19:53:28
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0