Mycket pågång..

Hej!
Det var några dagar sen jag skrev, men har verkligen bara haft så mycket,men det har varit roliga dagar!
Vår helg i Stockholm var fantastisk med god mat och shopping.

Det är verkligen en fin stad och Gamla stan är bara så mysig. Där kan man strosa omkring länge och äta på de mysiga serveringarna. Jag ska visa kort när jag fått min egen dator som min kära sambo var tvungen att ha med sig på sin lilla arbetsresa.

Tjejmilen gick bra och jag orkade att springa hela rundan, det var ju mitt mål den här gången. Men nu lägger vi i en högre växel och satsar på en tid runt 60 minuter. I slutet av loppet ca 2 km innan mål stod det mycket folk längs gatorna och de fick mig att hitta den där sista energin.Sen innan målet så hörde jag min kompis och Per som ropade "heja Angelica" och jag sprang in med ett stort leende,fasiken vilken härlig känska det var! Per sa att jag såg så lycklig ut och det var jag, vad bra jag var.

Under lördagen blev det som sagt shopping och en god lunch med fika. När vi kom genom kungsträdgården fick jag syn på en kvinna som jag kände igen,men det var ju Jessi som har en superfin blogg som heter lyckoljus!
Hur liten är världen......,och det konstiga var att jag funderat på om man någon gång skulle stöta på de som man möter på bloggen. Var kul att få se Jessi Live....en glad och hjärtlig tjej som var lätt att se där hon satt med sitt blonda hår och rosa kläder!

Vi bor nu hos Pers föräldrar då de håller på att renovera vårt badrum.Ska bli så skönt med ett helt nytt, med badkar och allt!

Ska sätta mig och gå igenom lite skolschema nu och planera upp de närmaste veckorna med dagis och allt annat som ska pusslas in.

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: jessi

Grattis till ett lyckat lopp!!!



Roligt för er att få ett nytt badrum även om det säkert är bökigt med.



KRAM

2009-09-01 @ 23:03:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0