Lång dag

Oj idag är jag trött.
Har varit en lång dag i skolan från sju till halv sex ikväll.

 Livia sover nu och jag ska skriva några rader innan det är tid att sätta på en kopp te och slappa.

För idag orkar jag inte läsa någon skolbok.
Men dagens föreläsning om tal och hur en bra talare är var mycket lärorik och nu ska vi själva stå därframme inför klassen och hålla i ett litet föredrag på två minuter..............

Hoppas ni alla haft en skön dag och jag hoppas jag känner mig piggare i morgon och orkar skriva i min blogg med lite mer känsla för idag känns huvudet helt tomt.....



kramar♥                                

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vilken lång dag! Det där kommer gå galant för dig, du är så duktig! Jag saknar dig i bilen, alla fniss och bara att ha dig att små-le lite med på lektionen! Kram

2009-09-07 @ 20:01:45
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0