Har hösten kommit nu

Idag känns det som om hösten klev in med stora steg.

Löven börjar så sakta skifta färg mot gult och det har regnat och blåst. Nu är det tid att stänga sommargarderoben för denna gång och plocka fram de varma sköna tröjorna.Tända ljusen och ta fram en kopp te.Mysigt tycker jag ,varje årstid har sin charm.

Livia sover gott nu och jag ska snart ta och slappa lite framför tv.

Det har varit en hektisk vecka nu när skolan börjat men det känns bra och jag åker med fyra tre tjejer från Karlskrona. Saknar dock mina g
ammla godingar.....

Det gick rätt så bra för Livia på förskolan hon fick en stor kram av en kompis och såg så glad ut,de är så otroligt söta de små trollen.

Ha en mysig kväll alla!

kram Angelica Livia




Livia 4 månader

Kommentarer
Postat av: jessi

Ja små barn är härliga, de visar gärna sin kärlek till varandra!



Hösten är verkligen här,märks i luften, träden och att jag har snuva!



KRAM

2009-09-05 @ 08:27:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0