Träning

Nu har fröken Angelica tagit sig i kragen och börjat träna igen!

Har varit på en skön promenad och i morgon blir det spinning eller en joggintur.

Jag mår så bra av att få röra på mig och det gäller nog oss alla.

Man blir så mycket piggare och gladare och snart kommer julen och då blir det alltid lite extra gott.

 Så bäst att komma igång så blir kroppen glad♥

Idag blir det lite plugg och förberedelse inför morgondagens föreläsning i utvecklings psykologi.

Ska sen hämta Livia vid tre.





Ha en skön torsdag var rädda om varandra♥ 


Kommentarer
Postat av: jessi

Härligt att du kommit igång. Jag har också kommit igång mer coh nästa vecka börjar jag träna ordenligt, skönt1



Ha en trevlig helg!

2009-10-23 @ 12:55:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0