Fortfarande feber


V
i hade en så mysig kväll igår.
Åt tacos med syrran och Robin, sen satt vi och småpratade på kvällen.

Livia sov inte många timmar inatt,hon är inte riktigt bra ännu skruttisen. Så det blev nog inte mycket mera än fyra timmars sömn för mig och Per.

 Men jag orkade pallra mig iväg till skolan och Per till jobbet. 
Min syster och Robin passade Livia och allt gick kanon.

Syrran bakade också en god äppelkaka med kanel som vi fikade på när jag kom hem,mycket god.Ska lägga upp recept till er i morgon. är som sagt lite trött.

Nu är man rätt sliten så jag kommer säkert att somna till framför tvn.
Hoppas ni alla haft en bra dag och i morgon är det fredag så härligt.

Mamma och Roger kommer hela helgen så det ska bli mysigt♥

ps: måste visa er en kofta som jag beställt från Odd Molly






Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Stackars lillan som är krasslig,

mår hon bättre idag?



Superfin kofta!

ha en finfin start på helgen

kramar

2009-10-30 @ 09:42:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

ååh vilken fin kofta du köpt från favoritmärket!!!



Ha en mysig helg Angelica!

2009-10-30 @ 17:44:34
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0