Ny vecka


God morgon på er alla!

Då var det en ny vecka igen, och jag känner mig utvilad efter en kanonmysig helg.

 Igår var vi på Öland hos några vänner.
Det blev god mat som vanligt, då Hanna är en fantastisk kock,och barnen lekte och hade kul.
 Visst lite tårar blev det ibland, men det ordnade sig snabbt. Hanna och Daniels lilla Maja gav Livia sin napp då hon blev ledsen,gulligt.

Idag ska jag lämna Livia på förskolan sen blir det plugg i några timmar.

Måste berätta att det blev en joggingtur igår och jag kan väl säga så, att det var lite svårt att stiga upp idag,rejält med träningsvärk men det är bara träna bort det onda.

Ha en bra dag mina vännen
kram Angelica & Livia♥


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Lillan så SÖT!



hoppas du får en god natts sömn

kramkram

2009-11-16 @ 22:12:56
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad sött!



Att rutcha e alltid kul!

2009-11-16 @ 22:26:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0