Fredag

Hej alla fina därute♥



Jag ska snart sätta mig i soffan med min julmust och fika lite.

 Per är på varmbadhuset och ska sedan ut till Nivå med en kompis.

Så jag har hela soffan för mig själv och ska sappa på tv hela kvällen.
 
Kanske man ska se Idol jag får se.

Har även varit i skolan på en föreläsning och jag förundras verkligen varje gång att vissa männinskor alltid ska höras.

Att de inte blir trötta på sig själva ,jag menar lite känsla för när man ska vara tyst måste man ju ha och släppa in andra männinskor eller?

Ha nu det så mysigt och var rädda om varandra.

I he
lgen tänder vi vårt första adventsljus♥



Livia gillar nu att själv sätta fart på gungan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0