Åhus

Hej Alla! 

Jag ska snart bege mig till Åhus där min fina mamma bor tillsammans med en liten fining som heter Roger...

Vi ska nämligen åka till Ullared i morgin...åhh vad kul det ska bli!
Det var ett tag sedan jag var där och ibland hittar man guldkorn, så vi får se vad som hittas bland allt denna gång.

Men jag hoppas det kan bli lite leksaker så att man har fixar julklapparna.
Har så svårt för denna hysteri, jag vill bli klar snabbt så jag sen kan få sitta mysa ,njuta av julen och allt härligt som är runt den.
Tänk bara när man sitter i soffan med sin fina familj eller vänner, dricker glögg och julgranen är klädd,så härligt!

Men som sagt nu är det tid att åka mina vänner.
 Ha en bra dag alla så hörs vi i morgon eller kanske på lördag för man är nog lite sliten när man kommer hem.

kram kram♥

Ha en mysig kväll ed pappa lilla skruttis kommer att bli tomt utan dig inatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken söt bild :) Ha så kul imorgon!

2009-11-05 @ 16:50:45
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Annas inspiration

Kul med Ullared, happy shopping :-)



kramar Anna

2009-11-05 @ 18:23:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Lycka till, du kommer säkert hitta massor av bra saker!!!

JAg tycker tiden innan jul är underbar, det är då jag njuter mest! Jag har julgran o allt par veckor innan jul så man hinner njuta länge! Sen gillar jag inte stressa så jag börjar i tid. Är ju så mysigt att julfixa o pyssla. Avkoppling för mig.



KRAM

2009-11-05 @ 19:59:57
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Lycka till, du kommer säkert hitta massor av bra saker!!!

JAg tycker tiden innan jul är underbar, det är då jag njuter mest! Jag har julgran o allt par veckor innan jul så man hinner njuta länge! Sen gillar jag inte stressa så jag börjar i tid. Är ju så mysigt att julfixa o pyssla. Avkoppling för mig.



KRAM

2009-11-05 @ 20:00:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0