Underbara Fredag!

Idag var jag uppe vid sex, har sovit gott trots att jag var så dum och tittade på Criminal Minds igår....riktigt läskigt och till råga på allt så smet den hemska mördaren, och Per skulle så klart skrämma upp med att säga att han var i lägenheten haha löjligt att man blir så mörkrädd .

Men som sagt jag får skylla mig själv, när jag sitter och tittar på sånt strunt.

Har redan varit ute på promenad med Livia ,klockan åtta traskade vi ut och hon fick leka på lekplatsen, nu sover hon gott i vagnen på ballkongen!


Ska ner till båten och packa in lite och se om vi ska inhandla lite nytt .......

Ha det bäst idag, och njut av allt det vacka!


ps: Vill så gärna ha de här muggarna .......mycket snygga men vart ska jag trycka in dem??

Kommentarer
Postat av: jessi

jag förstår ditt dilemma, vackra saker och för lite plats. min lösning är att ha grejer i förråd/kartonger o byta ut emellanåt... hihii...



KRAM

2009-05-15 @ 12:28:16
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0